אירוח משלחות מחו"ל זאת המומחיות שלנו

חברת גולד תיירות עסקית פועלת בשני אופנים בתחום אירוח משלחות מחו"ל

  1. מתן שירותי תיירות עסקית לחברות ישראליות המזמינות מטעמן משלחות מחו"ל.
  2. יצירת מעטפת שירותים מלאה עבור משלחות מחו"ל המעוניינות להגיע לישראל במטרה לבקר חברות מתחומים שונים ולראות את עשייתן בארץ תוך שילוב תוכן חווייתי המשלב היסטוריה, תרבות, דת ותיירות.

עבור חברות מישראל המארחות אנשי עסקים ומשלחות מחו"ל מספקת גולד תיירות עסקית מעטפת שירותים או שירותים בדידים של מתורגמן, מדריך טיולים, סיורים בארץ, לינה, הסעדה, הסעות, ליווי בנתב"ג, אבטחה ולמעשה כל מה שנדרש בתחום התיירות תחת קורת גג אחת ובאוריינטציה עסקית. לצד שירותי התיירות מספקת גולד גם מגוון שירותים עסקיים כמו חדרי ישיבות, שירותי מזכירות, סמינרים ועוד.

במסגרת מעטפת השירותים למשלחות מחו"ל, מהווה גולד גורם מארח המספק את מכלול התוכן( עסקים, סמינרים והעשרה) לצד מכלול השירותים הנלווים לביקור.

בימים אלו ממש, מארחת חברת גולד ,המייצגת את ממשלת חרבין, משלחת נחשבת מסין שבראשה

Party Secretary of Harbin municipal Communist Party – Mr Wang Zhaoli

המשלחת מונה קרוב ל 20 חברי משלחת מטעם ממשלת חרבין ומטרתה – חיבורים בתחומי ההיי טק, החקלאות והתעשיה.

כדי למנף את הקשרים בין סין לחברות ישראליות, פועלת חברת גולד  להעלאת איכות המשלחות הסיניות ולהעלאת איכות החיבורים בין חברות מובילות בישראל לבין משלחות רציניות.

לא כל משלחת סינית המגיעה לארץ ומצהירה שפניה לעסקים נחשבת אטרקטיבית בעיני חברות ישראליות.

לחברות ישראליות מובילות יש עניין בעסקים עם סינים אך לא באירוח משלחות מסין שהוא ללא תכלית.

כחלק ממיתוגה כמובילה בענף אירוח המשלחות מסין ,לוקחת חברת גולד חלק פעיל בבדיקת המשלחות הסיניות שמעוניינות להגיע לישראל מתוך מטרה שאלו העוברות תחת ידיה תהיינה משלחות טובות ורציניות ,משלחות המגיעות למטרות קונקרטיות.

גולד מכוונת את מאמציה לקבל לארץ משלחות מסין המגיעות עם מטרות עסקיות מוגדרות ומדויקות.

בטרם מגיעה משלחת סינית לארץ יוצרת גולד קשר עם נציגות המשלחת ועורכת מגוון בדיקות כדי לוודא שמדובר במשלחת ראויה . אי אפשר לערוב לכך שאכן המפגשים עם המשלחת הסינית יניבו עסקים אך אפשר לסנן משלחות שנראות רציניות אך אינן כאלו. גולד משוחחת עם הנציגים בסין, בוחנת את הצהרת הכוונות למטרותיה של המשלחת ועד כמה הם קונקרטיים. בנוסף, גולד בודקת  מה הרכב המשלחת והאם היא מורכבת ממספר גורמים בכירים ומקבלי החלטות.

תרגום סימולטניסמינר חקלאיסביב מדורההמשלחת הניגרית בסמינר החקלאותבים ,נהדרכנס נטפיםצופים בעיזים