מדריך דובר סינית

חברות ואנשי עסקים המארחים סינים לפגישות עסקים בישראל ישלבו בביקור גם טיולים בארץ.

שירותי תיירות לאנשי עסקים סיניים כוללים בד"כ מציאת בתי מלון,מסעדות וארגון טיולים בישראל.

לכדי שטיול יצליח וכדי לוודא שהאורחים מסין נהנים, חשוב שיקבלו הדרכת טיולים ממורה דרך מוסמך.

האם מדריך טיולים מוסמך זוהי דרישה מספיקה? לא! רצוי שיהיה מדריך סיני.

האם אפשר לארח משלחות מסין ללא מדריך טיולים סיני?

חברות המארחות משלחות מסין עשויות לטעות ולחשוב שאפשר לדלג על שירותיו של מדריך טיולים במיוחד כשמדובר בטיול בן כמה שעות או כשנציג החברה ממילא נוכח בטיול .

אמנם יתכן שכמה מעובדי החברה הישראלית  ילוו את האורחים בזמן שהם מטיילים בישראל אך חשוב לזכור שליווי האורחים אינו תחליף להדרכת טיולים ובטח שלא בשפת האם .

מדוע חשוב שיהיה מדריך בסינית ולא "להסתפק" במדריך באנגלית? קודם כל בשל העובדה שאמנם חלק מהסינים יודעים אנגלית ברמה טובה  אך עדין במשלחת יהיו כאלו שלא יבינו טוב את השפה. בכל מקרה מדריך דובר סינית יעניק למטיילים הסברים בשפת האם שלהם ולא יאלץ אותם להתאמץ עם הדרכה באנגלית.

מדריך סיני – הרבה יתרונות

מדריך דובר סינית יודע להפוך ביקור באתרים קלאסיים לביקור מרתק, יתכן שחלק מחברי המשלחת כבר היו בירושלים, אז איך מוצאים יעדי טיול מוצלחים למשלחת שמכילה מגוון אנשי עסקים? גם אם לוקחים אותם ליעד קלאסי, שם המשחק הוא הדרכה מוצלחת שהופכת גם את המוכר למשהו חדש ומרענן כשההדרכה היא מפרספקטיבה אחרת.

מדריך דובר סינית ימצה את המקסימום גם כשיש אילוצי זמן והביקור קצר. מדריך סיני יאפשר לאורחים מסין לקבל הרבה יותר במעט הזמן שיש. הודות לארגון טיול חכם ולסיפורים המעניינים הניתנים להם בסינית תישאר להם חוויה טובה.

קחו לדוגמה משלחת מסין שרצתה לבקר באילת ביומיים – להגיע לאילת, לשהות בה את הלילה ולמחרת לחזור. אין ספק שמדובר בלוח זמנים שנועד כמעט לכישלון (מי נוסע לאילת כדי לשהות בה חצי יום…). לעתים אין ברירה ,זאת הדרישה של חברי המשלחת מסין ואילו אילוצי הזמן. מה עושים?

מצמידים להם מדריך דובר סינית שישלב בדרך הארוכה והמונוטונית בה הישראלי הממוצע יעדיף להירדם בנסיעה ,סיפורים ועצירות מעניינות עם הסברים בסינית וכך גם הדרך תהיה חוויה בפני עצמה. מארגנים חצי יום טיול באילת עם הדרכה בסינית ומאפשרים להם להכיר את אילת באופן חוויתי ולאו דווקא כעיר נופש שאווירת הנופש שבה מושגת לאחר כמה ימי מנוחה.

מדריך טיולים דובר סינית יהפוך את הטיול לחברי משלחת סינית לטיול שמדבר ,תרתי משמע, בשפה שלהם.