שירותי VIP בנתב"ג

מגיע אליך אורח מחו"ל או משלחת עסקית ואתה מעוניין שתמתין להם קבלת פנים מרשימה כנקודת פתיחה לאירוח עסקי מוצלח?

חוויית האירוח של אנשי עסקים או משלחת המגיעה מחו"ל, מתחילה עם הגעתם לנמל התעופה בן גוריון. לשם כך, חשוב מאוד לדאוג עבור חברי המשלחת לשירותי VIP בנתב"ג שיעניקו להם את הביטחון שאתם כמארחים דואגים לפרטים הקטנים ביותר, כבר בשלב נחיתתם בנתב"ג.
אנו ב-GOLD נדאג לשירותי ה-VIP בנתב"ג באופן שיתאים עבור המשלחת העסקית המגיעה לבקרך, מרגע יציאתם מהמטוס ועד לחבירה עם רכב האיסוף שייקח אותם לכל מקום אשר תבחר.

להזמנת שירותי VIP בנמל התעופה בן גוריון התקשר עכשיו 077-4315850
שירותי VIP בנמל התעופה בן גוריון

אנו ב-GOLD מעניקים שלושה סוגי שירותי VIP בנמל התעופה בן גוריון:

  1. שירות Transfer – הסעה
    בשירות זה חברי המשלחת עוברים את ביקורת הדרכונים ואוספים את המזוודות בעצמם, וכאשר הם יוצאים לאולם מקבלי הפנים יחכה להם נהג מקצועי עם שלט בשפת המקור של חברי המשלחת שיסיע אותם למחוז חפצם. כל הרכבים בשירות זה הינם רכבי יוקרה הכוללים, WIFI,  בקבוקי מים ונהגים מקצועיים שיסייעו לחברי המשלחת להעמיס את המזוודות לרכב.
  2. שירות BRONZE VIP בנתב"ג
    בשירות זה, כאשר חברי המשלחת יוצאים מהמטוס, הם מגיעים בעצמם לביקורת הדרכונים ושם ימתין להם דייל מקצועי בתור ה-VIP – התור המהיר, עם שלט בשפת המקור של חברי המשלחת. הדייל ילווה אותם מנקודה זו ויסייע להם בלקיחת התיקים. לאחר מכן, הדייל ילווה את חברי המשלחת לרכב שיאסוף אותם מנמל התעופה בן גוריון ויעזור להם בהעמסת התיקים לרכב.
    בהתאם לזמינות, ניתן לשריין דייל אשר דובר את שפת המקור של חברי המשלחת. ניתן להזמין שירות זה גם עבור עזיבת המשלחת.
  3. שירות SILVER VIP בנתב"ג
    בשירות זה אנו נספק לך דייל מקצועי שילווה את חברי המשלחת מרגע יציאתם מהמטוס ועד לחבירה עם הנהג שיסיע אותם למלון או לכל מקום אחר על פי הלו"ז שנקבע. בשירות זה, כאשר חברי המשלחת יוצאים מהמטוס, ימתין להם דייל מקצועי בשרוול המטוס עם שלט בשפת המקור של חברי המשלחת, ילווה אותם בתור ה-VIP – התור המהיר של ביקורת הדרכונים ויסייע להם בלקיחת התיקים. לאחר מכן, הדייל ילווה את חברי המשלחת לרכב שיאסוף אותם מנמל התעופה בן גוריון ויעזור להם בהעמסת התיקים לרכב. בהתאם לזמינות, ניתן לשריין דייל אשר דובר את שפת המקור של חברי המשלחת. ניתן להזמין שירות זה גם עבור עזיבת המשלחת.
  4. שירות GOLD VIP בנתב"ג
    בשירות זה אנו נדאג להסעת חברי המשלחת אל טרקלין מצדה בנמל התעופה בן גוריון, בעת ירידתם מהמטוס. כאשר הם יגיעו לטרקלין מצדה הם יוכלו להתרווח, לאכול ולשתות. בזמן שהם נחים, דייל מקצועי יחתים עבורם את הדרכונים ויאסוף עבורם את המזוודות. לאחר מכן, מחוץ לטרקלין מצדה ימתין להם רכב שיסיע אותם למלון או לכל מקום אחר שנקבע בלו"ז. שירות זה מומלץ למשלחות בכירות מאוד, כאשר הרכב חברי המשלחת מונה אנשים בדרג של יו"ר ומעלה או משלחות ממשלתיות בכירות אשר מעדיפות שלא להמתין בביקורת הדרכונים ואיסוף המזוודות.

כל שירותי ה-VIP בנמל התעופה בן גוריון שאנו מציעים עבורך, מותאמים אישית לחברי המשלחת. בהתאם לזמינות והזמנת השירות מבעוד מועד, אנו נוכל לשריין עבורך דייל הדובר את שפת המקור של חברי המשלחת, שילווה אותם בכל תהליך הכניסה לארץ מרגע הנחיתה. ככלל, כל הנהגים והדיילים שלנו דוברי אנגלית רהוטה.

אנו ב-GOLD רואים כערך עליון את שירותי ה-VIP בנתב"ג. ירידה לפרטים הקטנים ביותר באירוח משלחת עסקית ב-GOLD מתחילה בשלב שבו המשלחת נוחתת בארץ, ולפיכך החשיבות של מתן שירותי VIP בנתב"ג הינה רבה. ב-GOLD אנו מספקים מעטפת שלמה של שירותים המוצעים לאורח או למשלחת שלך מחו"ל. אנו מתמחים באופרציה עסקית ותיירותית מלאה וערוכים לספק לאורחיך מחו"ל את כל הדרוש, על מנת ששהותם בארץ תהיה אפקטיבית ומהנה.