הסעות ורכבי VIP

הסעות ורכבי VIP הינם בעלי חשיבות רבה בסל האירוח עבור האורחים שלכם מחו"ל. אופן ההסעה שלהם וסוג הרכב המתואם עבורם צריכים להלום את המעמד ואופי האורחים. אין לזלזל בסמל סטטוס זה ובאמירה המסתתרת מאחוריו. יש להבין את הסיטואציה העסקית (כל מקרה לגופו) וזאת אחת מהתמחויותינו ב-GOLD  האיזון הנכון בין הענקת יחס שונה לדרג בכיר לעומת הכפופים לו, תוך שמירה על מידתיות. יש משלחות שעבורן זהו צו תרבותי ואנו לא מקלים ראש בכך.
התאמת הרכב הנכון עבור האורחים שלך מחו"ל מהווה חלק מההצלחה של אירוח עסקי נכון. שירות הסעות עבור אנשי עסקים מחו"ל המגיעים לארץ לצרכי עסקים, מחייב את המארח בהתאמת הרכב היוקרתי ההולם ביותר את המשלחת ואנשיה, בהתחשב בארץ המוצא ממנה מגיעים חברי המשלחת.

רכבי יוקרה לאורחים מחו"ל

להלן שירותי ההסעות ורכבי ה-VIP שאנו מציעים ב-GOLD:

  1. הסעות לאנשי עסקים- אנו מציעים לאנשי עסקים המגיעים מחו"ל שירותי הסעות מכל מקום בארץ. לרוב, לאנשי עסקים המגיעים מחו"ל לארץ יש לו"ז עסקי מאוד צפוף המחייב אותם בשירותי הסעה נקודתיים ולא ברכב צמוד לכל היום. אנו ב-GOLD מודעים לצורך זה, וברשותנו רכבים ברמות שונות של יוקרה וגדלים שונים, המתאימים לאיסוף והורדה של אנשי עסקים בין פגישות, משדה התעופה למלון ולהיפך ולכל צורך בהגעה מנקודה אחת לאחרת ברכב שמעניק חוויית נסיעה התואמת את ציפיותיהם של אנשי העסקים. שירות זה כולל רכב המתאים למספר שונה של אנשים: החל מאדם יחיד ועד אוטובוס מלא, מושבים מרווחים ונוחים, נהג דובר אנגלית, WIFI ובקבוקי מים.
  2. רכבי יוקרה- אנו ב-GOLD מעמידים לרשותך מגוון רחב של רכבים בגדלים שונים. כל הרכבים שברשותנו מותאמים אישית לרמת היוקרה המצופה מצד אנשי העסקים מחו"ל. בשירות זה אנו מצמידים את רכב היוקרה המתאים ביותר עבור חברי המשלחת העסקית מחו"ל למהלך כל שהותם בארץ. גם בשירות זה, כל רכבי היוקרה שברשותנו מצוידים בבקבוקי מים, WIFI, מושבים מרווחים ונוחים ונהג דובר אנגלית.
  3. הסעות יוקרה- במקרים רבים, אנשי עסקים המגיעים מחו"ל לארץ לא מספיקים לנהל את כל פגישותיהם על פי לוח הזמנים שנקבע מראש. לצורך כך אנו מעמידים לרשותך שירות הסעות יוקרתי, בו הרכבים עצמם מעוצבים כך שניתן לנהל בהם פגישה מסודרת עם מספר משתתפים. ברכבים אלו המושבים פונים זה לזה באופן המאפשר לנהל פגישה תוך כדי תנועה. שירות זה מתאים מאוד לאנשי עסקים המעוניינים לנהל פגישה תוך כדי נסיעה ארוכה מצפון לדרום, או פגישה חפוזה בדרך לשדה התעופה כאשר הם בדרכם לשוב הביתה. שירות זה כולל נהג דובר אנגלית, WIFI, בקבוקי מים, מושבים מרווחים ונוחים. רכבים אלו מתאימים לפגישה בת ארבעה משתתפים היושבים אחד מול השני.
  4. שירותי הטסה במסוק – ישנם מקרים בהם אנשי עסקים מחו"ל מעוניינים לטוס במסוק בין פגישה לפגישה או בין פגישה לאתר תיירותי כזה או אחר כדי לחסוך זמן בדרכים. הצוות של GOLD בעל ניסיון רב בארגון לו"ז טיסה במסוק והשכרת המסוק המבוקש על פי רצון הלקוח.

אירוח עסקי מוצלח תלוי, בין היתר, בבחירת השירותים המתאימים ביותר עבור אנשי העסקים מחו"ל. בכל שירות, רמת הדיוק עד לפרטים הקטנים ביותר, היא שעושה את ההבדל. בחירת רכב היוקרה המתאים עבור אנשי עסקים, הינו חלק משאר השירותים המרכיבים אירוח עסקי מוצלח כגון: מלווה עסקי, מתורגמן, סיורים עסקיים, לינה ואירוח וכו'.
רכבי VIP שברשותנו הינם עוד מרכיב חשוב בהקפדה על אירוח התואם את סטנדרט האירוח הנהוג בארץ המוצא של חברי המשלחת העסקית מחו"ל. במקרים רבים אנשי עסקים שמגיעים לארץ, נאלצים לנצל את זמנם בנסיעות ממקום אחד לאחר. השירות הנלווה לרכבי VIP כגון: נהג, בקבוקי מים, WIFI ומושבים מרווחים ונוחים, מאפשר לאנשי העסקים לנהל את זמנם בנוחות יתרה בין פגישותיהם. היכולת שלך להעניק לאורחיך רכב VIP יוקרתי שמעניק להם ערך מוסף, הוא זה שעושה את ההבדל עבורם ומבליט אותך כמארח המודע ומקפיד על ההיבטים הכה חשובים.