אם יש אתרי BOOKING מדוע להזמין שירותי לינה דרכנו?

כל אחד יכול להזמין היום חדר במלון, כן גם איש עסקים מחו"ל ומשלחת מחו"ל. אתרים כמו booking hotels ודומיהם מאפשרים לקבל אינפורמציה כמו זמינות, מתקנים ,תמונת החדר ומחיר .אז למה בעצם להזמין חדרים דרכנו? מה היתרונות שאנו מציעים לשירותי אירוח של משלחות מחוץ לארץ או אנשי עסקים המגיעים לצורך עסקים בישראל?

מחיר טוב

אז בוא נוציא קודם כל את העוקץ שוודאי מסקרן אותך הכי הרבה – האם מחיר מלונות המוזמנים דרכנו יקרים יותר?
המחיר שאנו ניתן לך לאירוח משלחות מחו"ל ולאירוח אנשי עסקים מחו"ל במלונות בארץ יהיה בד"כ אטרקטיבי יותר מזה שתקבל בהזמנה דרך הפורטלים המפורסמים להזמנת בתי מלון, מדוע?
כי אנו מקבלים מחירי ספק מוזלים.
כן ,אצלנו תמצא שירותי לינה ואירוח שהם בד"כ זולים מאלו שתמצא בעצמך .
רוצה יותר בפחות הוצאה? בזכות הקשרים הנפלאים שלנו עם בתי מלון בישראל תזכה מדי פעם לשדרוג חדר סטנדרט לחדר אקזקוטיב ללא תשלום .

גמישות, ביטולים, רגע אחרון

האורחים מגיעים לפנות בוקר ואתם צריכים צ'ק-אין בשעה מוקדמת? הרכב המשלחת קטן/גדל פתאום ויש שינויים וביטולים של חדרים ברגע האחרון? אתה עורך כנס ורוב המלונות לא יכולים להערך לכמות גדולה של הזמנות אך אתה חייב לשכן את האורחים שלך מחו"ל? בדיוק בשביל זה כדאי לעבוד איתנו –
גולד מנהלת מערכת הכרות של שנים עם בתי המלון השונים בארץ ויודעת למי לפנות עם בקשות מיוחדות ושינויים של הרגע האחרון שבד"כ יסתיימו ללא עלות ביטול .
כיוון שאירוח משלחות מחו"ל כרוך לא פעם במענה לצרכים מיוחדים ,השיקול של הזמנת חדרי מלון ושירותי אירוח לאנשי עסקים הוא לא רק שיקול של בחירת הזול ביותר ובטח לא דרך אתר הזמנת מלונות שלא מתיימר להעניק לך יחס מיוחד.

שירותי אירוח VIP גם לאורחים עסקיים רגילים

מארחים משלחת מחו"ל שיש לה תקציב רק למלון 4 כוכבים ואתם חוששים שהמלונות שאינם 5 כוכבים לא יעמדו בסטנדרטים המוכרים לאורחים בחו"ל?
בדיוק בשביל זה אנו נכנסים לתמונה. נסיון של שנים באירוח משלחות מחו"ל ומתן שירותי לינה ואירוח מאפשרים לנו "להמר" על מלונות בוטיק איכותיים שלהם אנו מצרפים בקשות מיוחדות על מנת שהאורחים שלך יקבלו יחס VIP. אנו מכירים את הקומות הטובות, החדרים המוצלחים במלונות ומאפשרים לך להזמין יותר בפחות.
בקשות מיוחדות ? – למשל שהמלון יקבל את דרכוניהם של האורחים מראש ויחסוך להם לעשות צ'ק אין בעצמם ושלא יקחו מהאורחים כרטיס אשראי למקרה ויהיו תוספות.

מעטפת שירותים – רק יתרונות

נכון, יתכן שאתם צריכים רק אירוח בבית מלון לאורחים שלכם בחו"ל אך לעיתים קרובות תרצו לתת להם הרבה יותר מהשירות הזה למשל – הסעות משדה התעופה ובחזרה, לארגן להם יום סיור או חצי יום טיול, לספק להם ארוחות במסעדות מיוחדות ,שירותי תרגום סימולטני או מדריך דובר אנגלית/ספרדית או כל שפה אחרת. את כל השירותים הללו והרבה מעבר אנו מספקים עבורך על ידי גורם המנהל את כל האירוח ,מה שמבטיח סינכרון מלא בין כל נותני השירותים במיוחד עם יש שינויים/עיכובים והערכות ספונטנית.
רוצה להתמקד בעסקים ולהסיר דאגות ללוגיסטיקות? בדיוק בשביל זה קיימת חברת גולד שירותי תיירות עסקית בע"מ.