טיולים בארץ לאנשי עסקים

אירוח משלחות מחו"ל ואירוח אנשי עסקים הבאים לפגישות בישראל כולל בד"כ טיולים וסיורים לצד הפגישות .

האם הטיולים שמשלחות ואנשי עסקים עושים דומים לאלו שהיו עושים ב"כובע" פרטי עם משפחה וחברים? לא.

טיולים לאנשי עסקים הם בעלי אופי שונה מטיולים שאנשים המגיעים בתקציבם הפרטי עושים בזמן הפנאי שלהם.

טיולים בישראל.

מה מאפיין טיולים של אנשי עסקים

אנשי עסקים המגיעים לפגישות עבודה בארץ מוגבלים מאוד בזמן,לעתים מדובר בשעות בודדות בין פגישה לפגישה שבהן אפשר לשלב טיול . במצבים בהם זמן אינו מהווה בעיה אפשר להנות כמעט מכל טיול ולו מעצם העובדה שעם הזמן והשעות החולפות ,נרגעים, חווים ונכנסים לאוירה .זהו מצב אידיאלי ובפועל ,לאנשי עסקים המגיעים ארצה יש הרבה פחות זמן לטייל, ציפיה לסטנדרט גבוה המקביל לאופן בו אורחו בארץ במסגרת העסקים ובכלל ,ציפיות גבוהות .

כאשר יש ברשותה של משלחת יום ,יומיים טיול או אפילו חצי יום המצב פשוט יותר ואפשר לארגן להם טיול נפלא בארץ .במציאות קורה לא פעם שיש 3 שעות שגם בהם רוצים להספיק לראות ולטייל ושם נדרשת הערכות אחרת. לעיתים 3 שעות הם כל הזמן שמוקדש לטיול, כך יצא, ואז הציפיות …גדולות וציר הזמן דורש מקצוענות. מה עושים ב 3 שעות ? איך מתגברים על פקקי תנועה ורצונות בלתי ריאלים למשל לסוע מת"א לירושלים ובחזרה ולטייל ב 3 שעות למשל… .אנו בגולד יודעים להפוך כל שעה פנויה של אנשי העסקים שלך לשעה ערכית ומהנה.

בזכות ניסיוננו הרב עם טיולים לאנשי עסקים ואירוח משלחות עסקיות נעשה הכל כדי שתוציאו טיול טוב כמעט בכל אילוץ שקשור בדינמיקה מול אורחים מחו"ל. מצד שני אנו מכירים את הענף מספיק טוב ויודעים לייעץ מתי להרפות ולמצוא חלופה יצירתית.

גם כשמדובר באנשי עסקים הבאים בעצמם וגם כשמדובר באירוח משלחות מחו"ל לו"ז הפגישות משתנה לא פעם, צצים דברים בלתי מתוכננים (בד"כ עוד פגישות שנוצרו פתאום), יש הרבה גורמים בלתי צפויים ולפיכך כל עניין הטיול הוא לכאורה משני בחשיבותו אך רק לכאורה, רוב האורחים המגיעים מחו"ל ובפרט אלו המגיעים מסין וממדינות אסיה האחרות ממש מצפים לטיולים בישראל ,לא פחות משהם מצפים לפגישה עסקית מוצלחת אתכם. ויתור על הטיולים שהם בנו עליהם יהווה אכזבה עבורם ואכזבה לא טובה לעסקים…

כאשר מדובר באירוח משלחת מחו"ל יש מורכבות נוספת . מדובר בקבוצת מטיילים שבכ"ז לא הומוגנית – יש מנהלים בכירים ויש עובדים זוטרים יותר, יש כאלו שכבר בקרו בארץ ויצאו לטיולי ה"חובה" ויש כאלו שטרם היו ומצפים לראות את הבסיס. כשמדובר באירוח משלחות מסין למשל יש צפייה תרבותית מצידם שנתייחס שונה אל הדרגים הניהוליים  השונים וניתן יחס של VIP למשל למנהל הבכיר ,יחס מועדף ומובלט על פני צוותו הזוטר. אירוח של משלחות מסין למשל יכלול רכבים שונים שיסיעו את הדרג הבכיר ואת הדרג הזוטר.

כל ההתניידות של טיול בארץ לאנשי עסקים מותנה בהרבה גורמים משתנים ,בעיקר שינויי לו"ז כי  מספיק למשל שלמנכ"ל נכנסה פגישה כלשהי אז למעשה צריך להזיז את הלו"ז למשלחת כולה על כל המשתמע מנותני השירותים הכרוכים בכך -הסעות, מסעדות, מורה דרך,מתורגמן וכו'.

אז איך מארגנים טיולים לאנשי עסקים כשכל כך הרבה דברים בלתי צפויים.

אירוח משלחות מחו"ל כולל בנוסף לפגישות העסקיות גם טיולים.אנו בגולד משלבים בד"כ טיולים לאורחים מחו"ל עם מדריך טיולים היוצק הרבה עניין לטיול ואם מדובר באירוח משלחות מסין או כל משלחת דוברת שפה שאינה אנגלית אנו מציעים מדריך טיולים הדובר את שפת המטיילים. למשל מדריך טיולים דובר סינית לאירוח משלחות מסין.

אנו מתמחים בשירותים עסקיים ותיירותיים לאנשי עסקים ומשלחות המגיעות מחו"ל ועובדים עם חברות מובילות בארץ בתחומי ההייטק,פארמה,חקלאות וממשל המארחות אנשי עסקים מחו"ל