מלון זול לסינים

מלון זול לסינים

יש בתי מלון בישראל שמתאימים לטעם של סינים ויש בתי מלון שלא ערוכים, לא מכירים ואין להם מחלקה לאירוח סינים.

סוכן תיירות רגיל יעשה מה שהלקוח מבקש כלומר הלקוח ביקש מלון X הוא יזמין את בית המלון שביקשו ממנו.לכאורה הוא צודק, ביקשו – קבלו.

אצלנו לא כל הזמנה נוציא לפועל, הסינים לא מודעים לכך שהם בעייתיים, הם תמיד יבחרו בזול ביותר ,פעמים רבות בגלל שבאמת הם מאוד מתוקצבים נמוך לנסיעות שלהם.

בפועל, כשהם יגיעו לארץ וישוכנו במלון שאינו עומד בציפיותיהם ,כן יש להם ציפיות שהם אפילו לא מודעים להן, תהיה שם אכזבה .האכזבה תתורגם לנסיעה כושלת גם ברמה העסקית.

במילים אחרות – לסינים אין מודעות שהם בעייתיים, הם עשויים בקלות לקבל שיקול מוטעה (נניח לצאת בשיא החום לים המלח לטיול) בקלות דעת.

אתם כחברה ישראלית מארחת עשויים לפול שולל גם אתם ,כי בצד הישראלי ודאי ובוודאי שלא מודע לצורך להיות רגיש לצרכים הבלתי מוצהרים של הסינים, במיוחד לאור העובדה שאפילו הסינים אמרו מפורשות שהם רוצים מלון זול, הסעה זולה וכדומה.

הסינית לא מבינים שהם בעייתיים

אם תציע להם מסעדות עם  3 אופציות לתפריטים בשלושה רמות מחיר הסינים אוטומטית יבחרו בזולה ביותר.

סוכן תיירות רגיל (או אפילו כזה שמתפקד במחלקה עסקית של חברת תיירות ) ימלא אחר מבוקשם ויזמין עבורם את המסעדה עם התפריט הזול לפי בקשתם המפורשת.  

אז אם הסינים (או החברה הישראלית המארחת ) רוצים שירות X וסוכן התיירות מספק מה שהם מבקשים אז מה הבעיה???

הבעיה מתחילה כשהסינים מגיעים לארץ ,רואים  מה הם קבלו בפועל (למשל ארוחה בלי פירות הים כפי שהם אוהבים ומצפים) הם בכלל לא יזכרו שהזמינו זול .ובין אם הם יהיו מהסוג המתלונן או חלופין מהסוג שלא יגיד לך כלום על כך אבל אח"כ לא תראה אותו יותר  , עסקים טובים לא יקרו כאן.

ניסיון רב של עבודה עם משלחות מסין, קשרים חמים ואישיים שמביאים לשיחות אישיות וכנות, הביאו אותנו בגולד תיירות עסקית להכיר לעומק את צרכיהם של הסינים ואת קודי ההתנהגות שלהם.

בדומה לפעוט שלסובבים אותו  נראה סופר אנרגטי אך אתה כהורה מכיר ויודע שהוא בעצם "הרוג" מעייפות ומשדר מצוקה ,כך הסיני – משדר ומצהיר דבר אחד ( למשל שהוא צנוע ובוחר בשירות הזול) אך ואנחנו כחברה העובדת באופן הדוק מול סינים יודעים שצריך לקחת עבורם את ההחלטות.

אנחנו בגולד תיירות עסקית לא נוציא כל עסקה לפועל.  אם ידוע לנו שמלון בתל אביב מגיש למשל ארוחת בוקר בינונית או לא ערוך לפרטים הקטנים שקשורים באירוח משלחות מסין, גם העסקים בסופו של דבר לא יהיו מוצלחים בנסיעה זו אפילו שלכאורה סיפקנו ללקוח את מה שהוא הזמין.

אנו רואים את קשרינו עם הלקוחות לטווח ארוך וחשוב לנו לתת מענה לא רק כספקי תיירות אלא להביא את כל הצדדים לחיבור ולעסקים טובים.

hosting_businessmen_hero