אירוח סינים בארץ

ישראל הפכה ליעד עסקים מבוקש ברחבי העולם בזכות ההיי טק, הטכנולוגיה, החקלאות המתקדמת ושמם הטוב של הישראלים בתחומים עסקיים רבים. לפיכך לא פלא שישראל הופכת יותר ויותר ליעד עסקי פופולארי כמו גם למקום אליו אנשים ממדינות שונות מעוניינים להגיע כדי להשתלם בסמינר.

אפשר לומר כי יותר ויותר אנשים המתגוררים במזרח הרחוק ובכללם סין מגיעים לעשות עסקים בישראל . רבים מגיעים לסמינרים מקצועיים ולביקורי משלחות המעוניינות בשיתופי פעולה מכל מני סוגים. ניתן לומר על אנשי העסקים והמשלחות המגיעות מסין שהם דוברים אנגלית אך בד"כ זאת אנגלית בסיסית בלבד כך שהם זקוקים לשירותיו של מתורגמן סיני .כמו כן לצד העסקים שהם באים לעשות בארץ הם מצפים לטייל בישראל ולנצל את זמנם הפנוי עד תום עם ביקורים באתרי הטיול הקלאסיים .לשם כך לא חובה אך מומלץ לקחת להם מדריך טיולים דובר סינית שיוכל להעביר להם את ההסברים בשפה הסינית כך שיוכלו להבין את הסיפורים הקטנים.

משלחות ואנשי עסקים מסין המקבלים אירוח עסקי בסטנדרט מסויים ,בד"כ גבוה יצפו לרמה אחידה ומקצועית גם בשעות הפנאי שלהם . כאשר מלווים משלחת עסקית מסין יש לשים לב, לצד הצרכים הייחודיים של כל אורח בארץ, גם לניואנסים נוספים הקשורים לדרך בה מפורשת כל מחווה.

אירוח סינים בארץ – גולד

חברת גולד תיירות עסקית מתמחה באירוח משלחות ואנשי עסקים מכל העולם ונתח נכבד מהתיירות העסקית עמה היא עוסקת היא אירוח משלחות מסין. לצד שירותים עסקיים רחבים כמו לו"ז פגישות, סמינרים , שירותי משרד לאורחים מחו"ל יש גם שירותים תיירותיים "רגילים" אך הם מקבלים אוריינטציה עסקית עם הרבה רגישות לצרכים של אנשים המגיעים למטרות עסקים. למשל אנו מתאימים למשלחות מסין בתי מלון שמתמחים באירוח סינים בארץ ויודעים את הקודים והטקסים הקטנים ש"עושים את זה" לסינים. בגולד מספקים שירותי הסעה , שירות VIP מנתב"ג, מתורגמן לסינית ,מסעדות וכמובן  טיולים בארץ לסינים.

כל השירותים העסקיים מותאמים בצורה אופטימלית למבקרים, תוך שמירה קפדנית על לוחות הזמנים (החשובים במיוחד לסינים). מתוך ההבנה המעמיקה כי אינטראקציה עסקית מתחילה בקשר ההרמוני שנבנה ביניכם למבקרים וכי יש לגשר ולתאם בין כל השירותים שניתנים לחברי המשלחת כדי שחווית האירוח בישראל תהיה מוצלחת באמת.