הסעות VIP מנתב"ג

הסעות VIP מנתב"ג

אחד השירותים המקובלים בענף אירוח משלחות מחו"ל הוא שירות הסעה  משדה התעופה בן גוריון. שירות וי איי פי מנתב"ג יכול לכלול כמה רמות של קבלת פנים למשלחת או לאנשי העסקים שמתארחים אצלכם בארץ

סוגי השירות של הסעת וי איי פי מנתב"ג

הסעות VIP מנתב"ג המתחיל מאולם מקבלי הפנים, נציג מקצועי יקבל את פניהם של האורחים מחו"ל עם שלט בשפתם בו רשום שמם ויסיע אותם למחוז חפצם. כמובן שהסעות VIP מנתב"ג כוללות רכב יוקרתי, אינטרנט ,מים וסיוע עם המזוודות.

הסעות VIP מנתב"ג הכולל ליווי של דייל מקצועי לתור המהיר של ביקורת הדרכונים ומשם יקח את התיקים מהמסוע עבורם וילווה אותם לרכב ה VIP שיחכה להם לצורך הסעה.

הסעות VIP מנתב"ג פרימיום כוללות דייל שילווה את המשלחות מחו"ל החל מרגע יציאתם מהמטוס ועד להגעה לרכב VIP שיקח אותם.

הסעות יוקרה לאנשי עסקים מחו"ל

אירוח משלחות מחו"ל וביקורים עסקיים של אנשים בודדים מתאפיינים לרוב בלוח זמנים עמוס וצפוף. לכן, נרצה לאפשר לאורחים התנהלות תחבורתית יעילה וחסכונית בזמן עד כמה שניתן. שירות הסעות יוקרה מציע כמובן רכב ונהג צמודים אשר יאספו את האורחים כאשר הם נוחתים בשדה התעופה, יסיעו אותם במהירות ובבטיחות לכל מקום אליו הם צריכים להגיע ויהיו זמינים עבורם מתי שרק צריך.

אך הסעות VIP מציעות יותר מאשר יעילות תחבורתית – אותם אורחים יזכו ברכבי יוקרה נוחים ומפנקים, כאלו אשר הנסיעה בהם נוחה ומאפשרת לא רק לנוח ולהירגע בקבלת הפנים בנתב"ג אלא גם לעבוד בנוחות ואפילו לערוך פגישות בתוך הרכב עצמו.

בביקור עסקים עמוס כל דקה מהיום חשובה, ובמיוחד הזמנים שבין פגישות והתחייבויות שונות, בהם ניתנת לאורחים הזדמנות לנוח או לעבוד בפרטיות ובשקט.

פגישות עסקים במהלך הנסיעה ושירותי הטסה במסוק

עבור אורחים חשובים במיוחד, או כאלו אשר הזמן המוקצה לביקורם בארץ קצר במיוחד, קיימים פתרונות יצירתיים במיוחד, כאלו אשר יאפשרו להם להתנהל ולנוע ברחבי הארץ בצורה יעילה ונוחה עוד יותר מאשר שירות הסעות יוקרה רגיל.

פתרון מעניין מסוג זה הוא הסעה ברכבי יוקרה המאפשרים לנהלן פגישה בתוך הרכב עצמו, במהלך הנסיעה. רכבים אלו מכילים מושבים הפונים אחד אל השני, ומאפשרים פגישה נוחה של עד ארבעה אנשים. ברכב ימצאו בנוסעים בקבוקי מים, חיבור לאינטרנט אלחוטי ומושבים מרווחים ונוחים.

פתרון נוסף הוא הטסה במסוק – עבור אורחים אשר צריכים למשל להגיע לדרום או צפון ישראל ניתן להזמין מסוק פרטי אשר ייקח אותם ישירות מהנתב"ג (או ממיקומים אחרים) למקום אליו הם צריכים להגיע. יותר יעיל ויוקרתי מזה קשה למצוא…

החל מהאיסוף בשדה התעופה, דרך הביקור כולו ועד לנסיעה חזרה לשדה – חשוב ששירות ההסעות שאתם מזמינים עבור האורחים יהיה מקצועי ויציע כמה אפשרויות בסיסיות וחשובות –