שירות וי.איי.פי בנתב"ג

שירות וי.איי.פי בנתב"ג הוא שירות חובה לכל מי שרוצה להיכנס לארץ או לקבל אורח או משלחת מחו"ל בקבלת פנים נעימה ומקצועית. שירות VIP בנמל התעופה בן גוריון נפוץ מאוד כשאתם מארחים משלחות מחו"ל ואף אנשי עסקים בודדים המגיעים לפגישות עסקיות בארץ. זוהי פתיחה מרשימה שממתינה להם עם הגעתם, התחלה על רגל ימין.

מה כולל שירות VIP בנתב"ג

חברת גולד תיירות עסקית מציעה כמה סוגים של שירותי וי.אי.פי בנתב"ג:
שירות VIP בנתב"ג שכולל נציג מקצועי הממתין בתור המהיר לדרכונים עם שלט בשפתו של האורח . האורח יורד מהמטוס ומתקדם עם כולם לכיוון ביקורת הדרכונים ואז מצפה לנציג מקצועי הנושא שלט עם שמו.
הנציג יקח לנוסע/ים את התיקים , ילווה אותו/ם במעבר בתור המהיר של החתמת הדרכונים, יקח את כבודתו/ם מהמסוע ואז יוביל את האורח/ים לרכב שיאספם משדה התעופה.

שירות VIP מקיף יותר המוצע על ידי גולד תירות עסקית כולל ליווי משלחות מחו"ל מהרגע בו הם יוצאים מהמטוס ועד להגעה אל הנהג שיסיע אותם. שירות זה כולל דייל מקצועי שימתין כבר בשרוול המטוס עם שלט בשפת המקור ,יסייע להם בלקיחת התיקים, בהגעה לתור ביקורת הדרכונים בשדה התעופה ,בהעמסת הכבודה וכמובן ידאג שיגיעו לרכב הממתין להם.

השירות המלא – שירות VIP בנתב"ג גולד ,כולל שהות חברי המשלחת בטרקלין מצדה שבנמל התעופה כבר מהרגע בו הם יורדים מהמטוס. בטרקלין יוכלו לאכול ולשתות ובזמן זה יבצע דייל מקצועי מטעמינו את כל הפרוצדורה הקשורה בהגעה לארץ – החתמת דרכונים, איסוף מזוודות והסעה.
שירות VIP זה מומלץ למשלחות מחו"ל שיש בהם דרג הנהלה.
גולד תיירות עסקית מספקת מגוון שירותים תיירותיים ועסקיים לאנשי עסקים ומשלחות המגיעות לארץ מלבד שירות וי.איי.פי בנתב"ג. בין השירותים המספקת גולד תיירות עסקית :
שירותי שיריון מלונות לאנשי עסקים, מסעדות, ליווי עסקי למשלחת כל שהותה בארץ, טיולים לאנשי עסקים תפורים לפי צרכי ולו"ז האורחים, מדריכי טיולים דוברי מגוון רב של שפות, מתורגמן סימולטני, מתורגמן עוקב ושירותי תרגום אחרים, חדרי ישיבות, שירותי מזכירות וקביעת לו"ז ועוד מגוון שירותים שמותאמים לאנשי עסקים המגיעים לארץ ומעוניינים במענה מלא לצרכי נסיעתם.

שירותי VIP בנמל התעופה בן גוריון