אירוח משלחת בכירה

אתמול נפרדנו ממשלחת סינית בכירה מאוד שהגיעה לפני מספר ימים כאורחת של חברת השקעות ישראלית גדולה.

למשלחת המשקיעים מסין יש פלטפורמה של 1.5 מ' חברים והם הגיעו כדי לבחון השקעות משותפות  , הפעם בתחום ה – Food Industry.

כיוון שהמגעים הללו נערכו תחת סודיות מלאה אין באפשרותנו לחשוף פרטים על ביקורם  .שר האוצר הגיע ללחוץ יד ושאר המידע על המגעים העסקיים חסוי.

על מה כן נספר – על המורכבות הלוגיסטית של אירוח משלחת בכירה.

מדובר באנשים מהמאיון העליון, אנשי עסקים שבארצם נוסעים ברכבי בנטלי וכו' שרגילים לסטנדרט אירוח גבוה ומקצועי.  אנחנו נכנסנו לתמונה עם כל ההיבטים הלוגיסטיים ופן תיירותי קטן בדמות סיור בירושלים

המשלחת מסין מנתה 12 איש וכללה יושב ראש של קרן השקעות גדולה שהגיע עם שני עוזריו  . לצידו באו מנכ"לים של חברות ענק הנמצאות תחתיו ( כל חברה מגלגלת עשרות מיליארדי דולרים ) .

את המשלחת קידם שירות VIP בנתב"ג מסוג פרימיום .המשלחת נכנסה לנתב"ג והועברה מהמטוס ישירות אל טרקלין פתאל שבטרמינל. לאחר שכל הפרוצדורה בוצעה עבורם ע"י צוות שירות הם  יצאו ישירות מהטרקלין אל רכבי היוקרה שחיכו להם מוכנים.

את חברי המשלחת הסינית אירחנו במלון ריץ קרלטון בהרצליה וארגנו עבורם יום טיול בירושלים בליווי מדריך טיולים דובר סינית .

רוב זמן שהותם הוקדש לפגישות. המשלחת התפצלה וכל מנכ"ל הלך לפגישות אחרות . אנו היינו אחראים על הלוגיסטיקה והתיאום עבור כל אחד ואחד מהם .

רכבים שליווי את המשלחת היו : מרצדס מייבאך לנשיא החברה / מרצדס S Class ליו"ר  / לקסוס ו – מרצדס ואן לצוות . רכבי היוקרה עסקו בהסעות המנכ"לים להרבה פגישות כשאנו מתזמנים את השינוע ביעילות וללא תקלות .

כמובן שסידרנו מסעדה לכל חבר מהמשלחת לפי הלו"ז שלו. מסעדות יוקרה תוך הסדרת תפריט לפי דרישה.

במהלך השהות דאגנו לספק ולבצע התאמות לאירוח סיני מסורתי.

לעמוד בהצלחה בסטנדרטים כה גבוהים של אירוח מהווה עבורינו סיפוק וכבוד כל פעם מחדש. כמו ברבות מהמשלחות , גם כאן ליווה מנכ"ל חברת גולד מר בן גולדברג באופן אישי ורצוף את המשלחת מרגע הגיעה ועד עזיבתה .

מחר אנו גאים לארח משלחת בכירה נוספת

הסעות ברכבי יוקרה