שירות VIP בנתב"ג – לכבד את האורחים שלכם מחו"ל

שירות VIP בנתב"ג – לכבד את האורחים שלכם מחו"ל

כאשר אתם מאחרים אורחים או משלחות מחו"ל וחשובה לכם קבלת הפנים שהם מקבלים בבואם לארץ ,סביר להניח שתכללו בחבילת האירוח שלכם גם שירות וי אי פי בנמל התעופה בן-גוריון. הכוונה היא על פי רוב לאורחים עסקיים חשובים, משלחות המגיעות לביקורים עסקיים או רשמיים בארץ, אנשי עסקים אסטרטגיים וכו'.

אחת הדרכים המכבדות ביותר לקבל את פניהם של אורחים מסוג זה בהגיעם לארץ היא על ידי שכירת שירותי VIP בנתב"ג.

זהו שירות שעבור חלק מהאורחים נחשב לפינוק ולהפגנת מחווה ויחס VIP ולאחרים, למשל לאנשי עסקים ומשלחות המגיעות מסין וממדינות אסיה , שירות VIP בנתב"ג הינו כמעט עניין הכרחי .הכרחי היות ויש להם נטייה לא להסתדר בסיטואציות כאלו ,הם דיי חסרי אונים בעניינים "לוגיסטיים" כדוגמת הפרוצדורה בשדה התעופה ולכן אם אינכם רוצים טלפון מביך בשעה 5 בבקר מטעם נציג משלחת שאינו מוצא את הרכב שסדרתם לו ,כדאי שמישהו יוביל את אותו אורח/ים מחו"ל יד ביד מרגע הנחיתה ועד למושב האוטו המפנק.

מה כוללים שירותי VIP בנתב"ג  אשר גורמים לאורחים להרגיש שמארחיהם השקיעו רבות באירוח שלהם, כבר מרגע הנחיתה של מטוסם בנתב"ג?

מביקורת הדרכונים וטרקלין מצדה ועד לשירותי הסעה יוקרתיים – שירותיVIP  בנתב"ג

קיימות מספר אפשרויות לשכירת שירותי VIP לקבלת אורחים בנתב"ג, החל משירות הסעות בסיסי יחסית (עדיין, מדובר בהסעות VIP…) ועד לשירות VIP Gold היוקרתי ביותר.

שירותי הסעות VIP כוללים נהג מקצועי אשר ממתין לאורחים בצאתם לאולם מקבלי הפנים בנמל התעופה, לאחר שעברו בעצמם את ביקורת הדרכונים ואיסוף הכבודה. הנהג ממתין לאורחים עם שלט נושא שמם בשפתם ולוקח אותם ואת מזוודותיהם לרכב היוקרה הכולל בקבוקי מים,  WiFi והרבה מקום נוח להתרווח בו לאחר הטיסה הארוכה.

עבור המעוניינים בשירותי VIP יוקרתיים עוד יותר, קיימות מספר אפשרויות הכוללות קבלה מוקדמת יותר של האורחים, וליוויים לכל אורך הדרך עד לרכב היוקרה. בשירות ה"ברונזה" הבסיסי יותר מקבל דייל את האורחים מיד לאחר נחיתתם ומסייע להם לעבור את תהליך ביקורת הדרכונים במסלול ה vip המהיר. לאחר מכן יסייע הדייל באיסוף המזוודות ויוביל את האורחים אל רכב היוקרה הממתין להם בחוץ.

בשירות ה"כסף" (Silver) ממתין הדייל כבר בשרוול המטוס על מנת ללוות את האורחים מרגע יציאתם מהמטוס, כך שלא ייאלצו להמתין אפילו דקה אחת. משם ואילך יוביל אותם הדייל דרך ביקורת הדרכונים, איסוף הכבודה והחבירה לרכב היוקרה המסיע אותם לבית המלון או לכל יעד אחר.

ואילו בשירות הזהב (Gold VIP) ממתין הדייל לאורחים עם נחיתתם, מוביל אותם לטרקלין מצדה היוקרתי שבנתב"ג בו יוכלו לנוח בנוחות, לאכול ולשתות וכו', בזמן שהדייל מחתים עבורם את הדרכונים ואוסף עבורם את המזוודות. כך האורחים אינם צריכים לדאוג כלל לפרוצדורות בירוקרטיות והם יכולים להירגע ולנוח מרגע נחיתתם ועד שיגיעו ליעדם באמצעות רכב היוקרה המסיע אותם.

שירות VIP בנתב"ג