תיירות עסקית ואירוח אנשי עסקים מחו"ל

אירוח של אנשי עסקים מחו"ל וניהול של תיירות עסקית באופן כללי יכולים להיות תחומים מאתגרים ומלאי מכשולים, כפי שיודע כל מי שהיה ממונה אי פעם מטעם החברה בה הוא עובד על ארגון משלחות עסקיות או אירוח של אורחים עסקיים חשובים מחו"ל. במקרה של אנשי עסקים המגיעים לתקופות קצובות בנות כמה ימים בדרך כלל ומעוניינים לרוב לנצל את זמנם באופן יעיל ואופטימאלי, הסידורים והשינויים התכופים הם רבים ומאתגרים. ספציפית בכל הנוגע לאירוח והזמנת חדרים בבתי מלון, פעמים רבות נוצרות בעיות עקב שינויים של הרגע האחרון, התאמת האירוח לאותם אורחים ספציפיים והתרבות ממנה הם מגיעים וכו'. חברת גולד תיירות עסקית מציעה שירותי תיירות המכוונים לאנשי עסקים בכלל ולמשלחות בפרט, תיירות עסקית שרואה את התמונה בגדול ,את צרכיך העסקיים ואת המטרה הכוללת – ביקור עסקי שסומן כמוצלח. מהם היתרונות העיקריים של גולד בשירותי אירוח אנשי עסקים, ומהם הצרכים הייחודיים עליהם אנו עונים?

בנק חדרים במחירים אטרקטיביים וגמישות רבה בהזמנות

אחת הבעיות הנפוצות המתעוררות במקרה בו חברה או ארגון מסוים מזמינים באופן ישיר חדר או מספר חדרים בודדים עבור ביקור עסקי נקודתי, היא שלא פעם נדרשת גמישות של שינויים/ביטולים ברגע האחרון. כיוון שהאוריינטציה של גולד היא תיירות עסקית ,אנו מכווננים טוב יותר לשינויים הללו בהזמנת בתי מלון. הקרדיט שלנו מול בתי המלון שונה מזה שתקבל כחברה בודדת, אנו יודעים להשיג את מיירב הגמישות ולבצע שינויים יצירתיים לפי צרכי החברה שלך וזאת מבלי המשלחת הניגרית בסמינר החקלאותלהעמיס עד כמה שניתן את עלויות השינוי עליך כלקוח.

בנוסף, אנו מטפלים בהזמנות ובכל שינוי שנדרש בזמן אמת מול בתי המלון המארחים מצד אחד, ומול הלקוחות (כלומר – אנשי העסקים או החברה המארחת אותם בארץ) ומשאירים אותך עם ראש שקט.

כמובן שבכל הנוגע להתאמת בתי מלון לצרכים עסקיים ,אנו מכוונים להתאים לך וללקוחותיך את הסדרי הלינה התואמים את אופי הנסיעה .

בניית מעטפת שלמה לטיפול בביקור אנשי העסקים

מלבד למבחר רחב של חדרים במחירים טובים וניהול גמיש של האירוח מול בתי המלון, אנו מציעים מעטפת שלמה וכוללת של שירותים נחוצים על מנת להציע לאותם אנשי עסקים ביקור נוח ונעים באופן אופטימאלי.

מעטפת זו עשויה לכלול כל שירות ספציפי מהתחום של אירוח אנשי עסקים ומשלחות, וכוללת לרוב כמה שירותים קבועים בהם מעוניינים מרבית המארחים ואנשי העסקים עצמם, דוגמת – שירותי הסעות vip משדה התעופה, הסעות ורכבים המותאמים לאנשי עסקים ומשלחת במהלך השהות כולה, התאמה של סיורים או טיולים בארץ בהתאם לרצונותיהם של האורחים והמארחים ,מתורגמן, חדרי ישיבות ואף בניית לוז עסקי שלם לביקור ותאום פגישות רלוונטיות עם גורמים מובילים בענף.

כך, ניתן להבטיח ביקור פרודוקטיבי ושהות איכותית ונעימה.