הזמנת בתי מלון לאנשי עסקים

הענקת שירותי תיירות   לאנשי עסקים מחו"ל המגיעים כבודדים או במסגרת משלחת כולל קשת רחבה של שירותים בעלי אופי תיירותי ועסקי .

בשונה מחברות תיירות המחזיקות "מחלקה עסקית" ,השירותים התיירותיים הניתנים על ידי חברת גולד ניתנים תוך לא רק מתוך עניין לספק שירות תיירותי לבקשתכם אלא תוך התחשבות בקונטקסט העסקי הרחב שבו אתם נמצאים – התייחסות לסוג הביקור , הרכב האנשים שמתארחים אצלכם,הקודים התרבותיים והציפיות שלהם מביקור עסקי ,הלו"ז שלהם ושלכם  ועוד מגוון פרמטרים שמטרתם אחת – ליצור ביקור מוצלח המתחשב בכל הפרטים הקטנים וסוגר את כל הקצוות . אנו לא רק נותנים שירותי תיירות מצויינים ,אנו מספקים תנאים טובים ליצירת עסקים.

לעיתים מוזמנים מאיתנו שירותים בודדים כמו הזמנת מתורגמן , מורה דרך או מלון ויש חברות שכבר לא מוותרות על השירות הכולל של טיפול באורחים העסקיים מאלף ועד תו.

חשוב לזכור שחלק משמעותי מהשירות שאנו מספקים בגולד הוא לא רק אסופה של שירותים תיירותיים  כמו  הזמנת בית מלון, ארגון טיול בישראל, בחירת מסעדות, מדריך טיולים  ,מתורגמן ,חדר ישיבות או הסעות אלא את מכלול הטיפול בתייר העסקי כשהאופרציה כולה היא שם המשחק – היכולת לשלב ולסנכרן את כל נותני השירותים ,על כל השינויים שעשויים לקרות בדרך היא חלק מהאחריות שלנו ומשחררת אתכם להשקיע את מלוא המרץ בפעילות העסקית מולו ללא האופרציות..

מדוע להזמין מלון דרכנו

כולם יודעים שאפשר להזמין בית מלון דרך האינטרנט. אפשר כמובן להזמין מלון גם דרך כל סוכן תיירות אך כאשר מזמינים את השירות דרך גולד מקבלים ערך מוסף .

במקרים רבים אנו מקבלים עבורכם  מחיר אטרקטיבי להזמנת בתי מלון בארץ ,חשוב לזכור שגם אם אתרי המלונות הגדולים משתמשים ב"שטיקים" שמעניקים לכם את התחושה שקבלתם מחיר זול  הם לא בהכרח זולים אצלנו בגולד יש מערכת יחסים של ספק גדול ולכן יש לנו יכולת לקבל מחירים טובים. כשמדובר במציאת בית מלון למשלחת מדובר באופרציה – הזמנת כמות חדרים כשיש צורך לשריין ולשלם עבורם. שינויים וביטולים הם עניין שבשגרה כשמודבר בנסיעות עסקים, כאן נמדדת איכותה של חברת תיירות – ביכולת לתת שירות גמיש ולספק פתרונות של הרגע האחרון ולאפשר לכם ראש שקט.

לא כל מלון מתאים וראוי לאירוח אנשי עסקים ומשלחות, אנו למשל דואגים לפרטים הקטנים שאינם עולים עוד כסף אך נותנים לאורחים מחול תחושה של ערך מוסף רב.

כאמור הזמנת בית מלון הוא רק שירות אחד מתוך מגוון שירותים עסקיים ותיירותיים שאנו מספקים לחברות ישראליות

המארחות אנשי עסקים ומשלחות מחו"ל. כעיקרון אנו דואגים לאיש העסקים שלכם לכל מה שהוא צריך כדי שהשהיה

שלו בישראל תהיה נוחה, מפנקת ומקצועית. הזמנת בתי מלון לאנשי עסקים