במה כרוך אירוח משלחות מחו"ל

כאשר חושבים על אירוח משלחת מחו"ל, לא תמיד ניתן להעריך בצורה נכונה ומדויקת את כל היקף העבודה הכרוכה בכך. ישנם כל מני מודלים של אירוח משלחות מחו"ל –

שיטה אחת היא שהמשלחת באה מיוזמתה או דואגת לפרטי האירוח בעצמה ולכם כחברה מארחת נותר רק להפגש איתה. אירוח מסוג אחד המקובל באותה מידה הוא שהחברה הישראלית דואגת לכל פרטי האירוח של אנשי המשלחת המגיעים אליה.

מתן סל שירותים שכרוך באירוח של משלחות ואנשי עסקים מחו"ל הוא תחום חדש יחסית בארץ .למעשה בד"כ מוטל התפקיד על עובד כלשהו בחברה או מועבר לחברת תיירות שהקימה לצורך כך מחלקה עסקית. למעשה אף חברה לא שמה על דגלה טיפול מקצועי וייחודי בצרכיהם של אנשי העסקים כפוקוס עיקרי. בחירת ספק שירות מקצועי כבר בשלבים הראשונים, יעניק לך יתרונות רבים ברמה העסקית והאנושית כאחד

אירוח משלחות מחו"ל

אירוח משלחות מחו"ל

.

במה כרוך אירוח משלחות

אירוח משלחות יוצא מההנחה שמדובר באנשים הזקוקים למגוון שירותים תיירותיים ועסקיים בעת שהייתם בארץ : הסעה משדה התעופה ,בתי מלון ,מסעדות, טיולים,מדריך טיולים ,נציג לכל בעיה וכמובן שירותים עסקיים כגון סיורים וקביעת פגישות בארץ עם אנשים מהתעשייה, שירותי משרד, מתורגמן וכו'.

חברת חברת גולד מספקת שירותים איכותיים ומגוונים בתחום פתרונות תיירותיים בעסקים ומאפשרת להשיג בדיוק את המטרה הזו: אירוח מקצועי ביותר שיקל את המפגשים העסקיים. למעשה, החברה מאפשרת לכם לא לחשוב כלל על האירוח אלא להתמקד במטרה: יצירת קשרים עסקיים חדשים והרחבת הפעילות שלכם.

אילו שירותים כלולים תחת המטרייה של אירוח משלחות מחו"ל

על מנת לארח קבוצה בצורה תקינה, יש לחשוב על מספר גורמים: כרטיסי טיסה טובים,בתי מלון שיהיו מותאמים וכמות האנשים במשלחת, גמישים לשינויים וברמה גבוהה , פגישה בשדה התעופה (ומומלץ עם לימוזינה או רכב עסקי מכובד), הסעה לבית המלון, קבלת פנים נעימה בשפתם של האורחים, עריכת מפגשים עסקיים באווירה נינוחה, במרחבים מתאימים (לא תמיד המשרד הקטן של החברה הצעירה מתאימה לכך ויש לשכור שטחים עסקיים), שריון מסעדות באיכות גבוהה ובסביבה מספיק אינטימית על מנת שגם הארוחות יהוו מעין שולחן של משא ומתן. לבסוף, סיורים מודרכים בארץ הכוללים מדריך מקצועי שמכיר עבודה עם קבוצות עסקים כדי להוסיף קצת הנאה לעסקים יעזרו להטות את כף המאזניים לטובתכם.

שירות איכותי בתחום

כפי שניתן לראות מהמרשימה המכובדת, אירוח משלחות מחו"ל היא עבודה חשובה ואחראית ביותר, ועל מנת לבצע אותה בצורה תקינה נדרשת גישה מקצועית ודקדקנית, יכולות ניהול, מתורגמנים בעלי רקע עסקי, וכוח אדם נוסף לאספקה של כל השירותים הנלווים ודאגה לרווחת האורחים בכל עת. חברת GOLD מספקת את השירות המדובר ברמה גבוהה, תוך שמירה על האינטרסים העסקיים שלכם בכל עת.