בחירת מסעדה לאורחים מחו"ל

האם יש דבר כזה אוכל ישראלי שכל אורח מחו"ל יהיה שמח לטעום? מהו אוכל ישראלי? איך בוחרים מסעדה לאורחים המגיעים במסגרת עסקים אליך לארץ?
מה צריך להגיש כשמגיעים אליך אורחים מחו"ל? מה עושים כשיש מגבלות תקציב לארוחה? איזה מסעדות מומלצות ולא מומלצות?.

כשמגיעים אורחים מחו"ל יש לנו רצון טבעי להעניק להם חוויה ישראלית קולינרית. חשוב מאוד להבין שמבחינה קולינרית, אין מאכלים ישראלים מובהקים שהם מאוד מגוונים מבחינה קולינרית ולכן כאשר קובעים ארוחת צהריים או ערב במסעדה צריך לאפיין את האורחים מחו"ל, מהיכן הם מגיעים, מה המעמד שלהם האם הם מנהלים בכירים או עובדים זוטרים ועל פי זה לקבוע היכן ואיזו ארוחה צריך להגיש.

לינה ואירוח לאורחים מחו

כמובן שהמסגרת התקציבית פר אדם לארוחה משמועתי מאוד, אך לא פחות חשובה היא ההבנה מהי אורחת צהריים מקובלת על פי האורחים שלך. המסעדה שאנו בוחרים, צריכה להיות מגוונת- גם מאכלי "ישראלים" סלטים, חומוס אך בנוסף גם בשרים ומאכלי ים. האוכל, בכל אחת מהארוחות חייב להיות אקלקטי, כך שלא ייווצר מצב שאחד מאורחים שלך לא יאכל.
אין צורך להדגיש עד כמה ארוחה טובה חשובה בין פגישות או בכלל כשמארחים מישהו ביום טיול. עבור אנשי עסקים ארוחת צהריים או ערב הינו מפגש שבו מדברים על עסקים, אך הכי חשוב זהו גם זמן חשוב להתבדח וליהנות. כאשר אנו ניגשים לבחור לכם מסעדה עבור האורחים שלכם, אנו מנחים את המסעדה מה אנו מעוניינים שיוגש לאורחים, בלי שהם יצטרכו לבחור ומנחים את המסעדה איך אנו מעוניינים שיוגשו לאורחים המנות.

עבודה נכונה עם מסעדות דורשת מיומנות בכל הקשור לאירוח אורחים מחו"ל ממדינות שונות בעולם. ישנם אורחים שיצפו מכם כי האוכל יוגש למרכז השולחן בפלטות גדולות כדי שכולם יוכלו לאכול ב-sharing. ישנם אורחים שיבקשו את ההמלצה שלכם, מה אתם ממליצים וכאן האחריות נופלת עליכם, לקלוע בול לטעם של האורחים שלכם. הכרח נוסף בזמן הארוחה, הוא מיקום השולחן, האם צריך חדר פרטי? האם לשבת ליד החלון? אומנות ההושבה במסעדה, חשובה מאוד. ישנם אורחים שירצו להמשיך אתכם פגישה עסקית בזמן אורחת צהריים ואז חדר פרטי הוא הכרח. כאשר יש קשר טוב עם מגוון רחב של מסעדות, ניתן לקבל יותר במחיר שנקבע לאדם מראש.

ברוב המקרים, כדאי מאוד שלא להקשיב לאורחים מחו"ל. אין הכוונה להתעלם מבקשתם, הכוונה היא שאורחים מחו"ל שמבקרים לראשונה ירצו לטעום אוכל מקומי. כדאי מאוד להיזהר מזה ולהכין חלופה מהירה במידה ולא יהיה להם טעים. ישנם מסעדות שאפשר לבנות איתם תפריט שסובב מאכלים מקומיים עם דגש שהם לא העיקר.

תמיד חשוב להזמין עבור האורח ולא לתת לו לבחור. הסיבה לכך, צריך להראות ללקוח שחשבת על כל פרט, שאתם יורדים לפרטים הכי קטנים באירוח שלו בארץ. הימנעו ממסעדות כשרות, שלא ייווצר מצב שהאורח שואל אתכם האם יש כאן מאכלי ים או חמאה מעל הסטייק. תפגינו גמישות תוך כדי הארוחה, שפע הוא מאוד חשוב והכי חשוב לזכור, ניתן לעשות הכל בתקציב סדור מראש.

זכרו, לא כל האורחים מצפים למסעדות שף יוקרתיות. ניתן לפנק את הלקוחות שלכם במסעדות מעולות בארץ, בתקציבים הגיוניים שיגרמו לאורחים שלכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

אז להבא כשמגיעים אליכם אורחים או אנשי עסקים לביקור, תרימו אלינו טלפון וכחלק מסל האירוח הנרחב שלנו, נדאג שהאורחים שלכם ייהנו מחוויה קולינרית בלתי נשכחת.