מלווה עסקי וביקור מוצלח

 

האם היה עולה על הדעת שבטיול מאורגן לא יהיה מלווה המתאם את כל פרטי הביקור? לא! בדיוק מאותה סיבה, אירוח משלחת מחו"ל צריכה מלווה עסקי – אדם שידאג כל הזמן שהאורחים שלכם מחו"ל מקבלים את כל השירותים בזמן, שכל עניין שעולה יטופל אישית ושלא יהיו תקלות. ביקורים עסקיים של משלחות מחו"ל הם מנהג נפוץ בעולם העסקים ובעולם הארגוני בכלל, כאשר פעמים רבות לביקור מסוג זה משקל רב – במקרים רבים ביקורים עסקיים נערכים למטרות חיבור טוב יותר וכמובן סגירת עסקה. לכן, לכל הצדדים המעורבים באותה משלחת ישנה מוטיבציה לגרום לביקור להיות מוצלח, מכל בחינה אפשרית. בדיוק כפי שבטיול מאורגן לאנשים פרטיים יש מלווה האחראי שכל נותני השירותים שמעורבים בטיול אכן יגישו את השירות כפי שהתחייבו ובסטנדרטים שסוכמו כך גם בתיירות עסקית ואף יותר מכך – כשמגיעה משלחת אנשי עסקים מחו"ל יש לתאם בין כל הגורמים המעורבים ולוודא שהאורחים אכן מקבלים הכל בזמן ובאיכות הטובה ביותר. מתן שירותי תיירות לאנשי עסקים צריך להיות עניין מוקפד ומטוקטק אף יותר מתיירות פרטית שכן כאן מדובר בנסיעה בה  האורח מצפה לסטנדרטים גבוהים ויש לו מעט סובלנות לטעויות.

Business Esscort  ליווי משלחות מחו"ל

מכיוון שלכל הצדדים, ובמיוחד למארחי המשלחת כאן בארץ, ישנה מוטיבציה רבה לגרום לביקור להיות מוצלח ופורה, עליהם לעשות כל שביכולתם על מנת להביא למצב זה. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי שכירת שירותי ליווי משלחות מקצועי .- Business Escort.

מיד נסקור את הפרטים הטכניים הנכללים תחת המטרייה של ליווי משלחות מקצועי, אך המטרות של שירות מסוג זה הן בפשטות – להפוך את הביקור למוצלח ופורה יותר. על ידי כך שאנשי מקצוע דואגים לכל הפרטים הטכניים, הגדולים והקטנים.

Business Esscort לאירוח משלחת 

שירותי אירוח משלחות מקצועיים כוללים למעשה את כל השירותים השונים הרלבנטיים למטרה זו, כאשר הם מאורגנים וניתנים על ידי גוף מקצועי אחד המרכז לידיו את הטיפול באותה משלחת.

לדוגמה – שירותי הסעות איכותיים החל מהנחיתה בנתב"ג, דרך הביקור שיערב ככל הנראה צ'ק אין בבית מלון אחד או כמה, טיולים, הסעות, מסעדות, מתורגמן ועוד לא אמרנו פגישות עסקיות ועד להסעה חזרה לשדה התעופה. זה אומר שעל הדרך עשויות להיות תקלות, עיכובים, אחורים וכו' וכדי שהכל יעבור חלק וכולם יהיו מסונכרנים ללא תקלות יש את המלווה העסקי..

ההשפעה הפוטנציאלית על הצלחת אותו ביקור עסקי היא עצומה – כאשר חברי המשלחת המתארחת זוכים לאירוח מקצועי ומסור, כאשר נוח להם והשהייה בארץ נעימה, איכותית ואפילו מעניינת ומהנה, רבים יותר הסיכויים שהרושם הכללי שיקבלו (אודות הארץ והחברה המארחת אותם גם יחד) יהיה חיובי וטוב יותר, מה שבוודאי יעלה את הסיכויים לביקור מוצלח ואפקטיבי.