סמינר חקלאי בשיתוף לשכת המסחר ישראל-אפריקה

ב 4.6.17 התקיים סמינר חקלאי למשלחת חקלאית מניגריה. הסמינר החקלאי התקיים בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל-אפריקה והמשלחת – קבוצה מהמכון לקביעת מדיניות ואסטרטגיה בתחומי חקלאות וצבא של ניגריה NIPSS

הסמינר החקלאי ארך 14 יום שבמהלכם נחשפו חברי המשלחת הניגרית  לכל פעילויותיה של ישראל בחקלאות בארץ. ההצלחה הייתה מעבר למצופה בכל קנה מידה ובמיוחד לאור העובדה שההתרעה על הכנס הייתה בלתי אפשרית , סגירת בזק בלתי מתוכננת והערכות לוגיסטית של צוות גולד תיירות עסקית תוך יום אחד.

ולמרות זמן ההערכות הקצר, הסמינר שהופק קצר הצלחה כבירה – לא הגשנו להם תוכנית "מדף" של הכל מהכל על הנושא החקלאי אלא דאגנו לתת להם את מה שהם מתעניינים בו.

בכל הזדמנות שהייתה,  תשאלנו ואספנו כמה שיותר פרטים שיסייעו לנו לכוון עוד יותר טוב את תכני הסמינר.

בררנו מה מטרות הביקור, מי ההון האנושי שנוכח, הדגשים שרלוונטיים להם יותר וכו'.

חידדנו את תוכנית הכנס מיום ליום אף יותר עד לכדי  התאמה אישית תפורת לקוח.

צוות הליווי העסקי של גולד דאג לעדכן את הגורמים הישראליים בכל מידע הקשור במשלחת הניגרית על מנת שההרצאות יהיו כמה שיותר מחוברות לצרכים ולמטרות שלשמן באו .

סמינר חקלאיכמובן שכחברה העוסקת באירוח משלחות מחו"ל ותיירות עסקית, דאגנו לספק לאורחינו מעטפת מלאה של טיפול אישי בסטנדרטים הגבוהים ביותר .למרות ההתרעה הקצרה מהצד הישראלי, דאגנו לכך שזה לא יעלה למארחים הישראלים יותר אלא מחיר הוגן שהיה משולם גם אם ההתרעה היתה בזמן מקובל. האורחים חוו אירוח מקצועי ומהנה והגדירו את סך הביקור בארץ כהצלחה כבירה.Agricultur Seminar June 17

בן במשלחת החלקאית

 המשלחת הניגרית בסמינר החקלאות