לינה ואירוח לתיירות עסקית

כל אחד יכול להזמין היום חדר במלון, בין אם זה דרך המלון ישירות או דרך פורטלים כגון:booking וכו'. האם זה הפתרון הנכון ביותר עבור אורחים מחו"ל או אנשי עסקים שמגיעים אליך לביקור?

כיום, לינה במלון היא הרבה מעבר לעוד חדר שבו מניחים את הראש לאחר יום ארוך של פגישות או טיולים. בחירת מלון מתאים לאורחים שלך מחו"ל יכול להיות ממש deal breaker כשהאורח העסקי שלך מגיע לכמה ימים ספורים אינטנסיביים של פגישות עסקיות וימי טיול, כי עבור אורחים מחו"ל האופן שבו אתה מארח אותם הוא חלק אינטגרלי מהמטרה העסקית שלשמה הם הגיעו לארץ מלכתחילה. אז למה לא לעשות זאת בעצמך? למה לא לפנות לפורטלים שיכולים רק לתת לך מחיר טוב?

התקשרות רגילה של לקוח אל מול ספק, במקרה זה מלון, לא מספיקים דיה כשמדובר באנשי עסקים. מלון טוב ומתורגל באירוח אנשי עסקים מחו"ל, עדיין לא יודע כיצד להעניק חשיבות כזו או אחרת לאורחים שלך כי בתפיסת העולם של בתי מלון, המלון לכשעצמו עומד בתנאי אירוח שאמורים לספק את צרכיהם של האורחים שלך, בלי הצורך להעניק להם יחס מיוחד. בחירת מלון מתאים, נמדד מעבר להאם יש בו טרקלין עסקי, ארוחת בוקר או חדרים עם נוף. בחירת מלון מתאים צריך בעיקר לעמוד בסטדנרטים שהאורח שלך מצפה לו.

ברוב המקרים, כאשר יש לך משלחת מחו"ל, הם מבקשים ממך שתעזור להם לבחור מלון 4 כוכבים או חמישה כוכבים, אין הם מבינים שבארץ דירוג המלונות איננו תואם לסטדנרט הבינלאומי. נכון, ישנם מלונות בארץ שהם מותגים בינלאומיים וברוב המקרים שם המלון או השיוך שלו לרשת מלונות בינלאומית, הוא הגורם המכריע עבור אנשי עסקים כשהם מזמינים חדר במלון אך ברוב המקרים, בקשת האורחים שלך למלון כזה או אחר תמדד על פי תקציב ומספר הכוכבים בלי קשר לשם המלון.

כאשר נגשים לבחור מלון, חשוב מאוד להקפיד לגודל שלו ולמגוון החדרים שבו. ההתקשרות הישירה שלך עם המלון לא מאפשרת לך ידע מקדים איזה סוגי חדרים יש במלון, איזו קומה עדיפה על פני השנייה וכמה ניתן למצות מבחינה כספית, מחדר כזה או אחר. התקשרות נכונה אל מול בתי מלון, שמושתת על יחסים מקצועיים של כמה שנים מאפשרת לנו למקסם עלות פר חדר, בשדרוג חדר סטנדרטי לחדר אקזקיוטיב, לעיתים אפילו שדרוג לסוויטה או מתן כניסה לטרקלין עסקי בחינם וזאת מכיוון שאנו יודעים כיצד לנעוץ במדוייק את התאמת השירות במלון לארץ המוצא של האורחים שלך מחו"ל ולחשיבותם עבורך כשהם מגיעים ארצה.

ירידה לפרטים קטנים עם המלון הינה מכרעת כשמדובר באנשי עסקים. היכולת לארגן צ'ק אין מוקדם, לוודא מראש שהמלון קיבל את הדרכונים של האורחים על מנת של יצטרכו לעשות צ'ק אין בעצמם אחרי טיסה ארוכה או כאשר הם מגיעים אחרי יום פגישות ארוך מיד איך שהם נחתו בשדה התעופה, הינם דברים קטנים בעבודה עם בתי מלון שמאוד חשובים באירוח אנשי עסקים. ביטולים ושינויים ברגע האחרון או התאמות של חדרים ברגע האחרון ללא עלות כספית, איננה יכולה להתבצע מבלי גורם בעל ניסיון שמכיר את בעלי תפקיד במלון ויודע כיצד לפנות אליהם בבקשות חריגות. מערכת של שנים עם בתי המלון השונים בארץ מאפשרת לנו ברוב המקרים לערוך שינויים ואף ביטולים ברגע האחרון ללא עלות, שמציגים אותך אל מול האורח שלך כמארח מושלם.
כאשר אנו נגשים לבחור עבורך מלון, אנו יודעים כיצד לבצע את ההתאמות הנכונות אל מול הבקשות של האורחים שלך. לקוח שמבקש מלון 4 כוכבים, איננו יודע כי ברוב המקרים מלונות 4 כוכבים באותה עיר אינם ברמה לה הוא מצפה וכי הוא בסופו של דבר ירגיש כי הוא שילם עבור חדר שלא יעמוד בסטדנרט שלו. יכולת הפענוח שלנו מהו המלון המתאים עבור כל לקוח, בהתאם לתקציב ולמעמדו של האורח חשובים מאוד ולא ניתן למצוא שירות כזה בהתקשרות ישירה אל מול המלון או באתרים ייעודיים באינטרנט. ברוב המקרים, אנו יודעים לקחת מסגרת תקציב ולשדרג אותה ללא עלות ממלון כזה או אחר או באותו מלון לחדר שאינו סטנדרט. ההתקשרות שלנו עם המלון בטרם הגיעו האורחים מחו"ל הינה גורם מכריע בעבודה שלנו.

אנו מוודאים כי לאורחים שלך יהיו את כל הדברים הקטנים שחשובים להם בחדר, מוודאים כי ברמת האוכל והשירות יתרחש כל מה שצריך על מנת שהם ירגישו בבית. עוד מבעוד מועד אנו מוודאים כי האורחים שלך יקבלו יחס אישי. בהתאם לאפיון הלקוח שלך אנו יודעים איזה מלון מתאים ביותר עבור האורחים שלך. ישנם מקרים שנעדיף להלין את האורחים שלך במלון מסוים, כי רמת האינטימיות והשירות יותר מתאימים לתרבות אליה משתייך האורח שלך. ישנם מקרים שבהם אנו נמליץ על הלנת האורחים בעיר אחרת, כי מבחינת חוויית לקוח, המלון ירשים מאוד את הלקוח.

הכי חשוב לזכור ברמת המחיר התקשרות אל מול חברה שמתמחה בתיירות עסקית מעניקה לכם אפשרויות בלתי מוגבלות במחירים אל מול בתי המלון השונים. המחירים השונים שאנו מעניקים לאורחים שלכם מחו"ל זולים יותר משמעותית מהמחירים השונים בפורטלים באינטרנט וההתקשרות הישירה שלכם עם בית המלון עצמו.