מתורגמן למשלחת מחו"ל

כאשר מגיעים אנשי עסקים מחו"ל ושפת הדיבור שלהם אינה מוכרת לכם על בורייה ואינה מאפשרת תקשורת זורמת וחופשית לחלוטין חשוב מאוד שבמפגשים ביניכם יהיה נוכח מתורגמן.

למתורגמן חשיבות מכרעת להצלחת מפגש עסקי שכן הוא דואג לתרגם לאחד את דבריו של השני בצורה זורמת ובהירה, כך שכל המעורבים ירגישו שמדובר בשיחה קולחת ונעימה כמעט כפי שהיא הייתה יכולה להיות אם כולם דיברו את אותה השפה.

אז למרות שכיום נראה שהאינטרנט והגלובליזציה ביטלו את כל המחסומים בין אדם לרעהו ובין מדינה למדינה – היכרות קצרה עם עולמם הפנימי של עמים שונים מגלה שלא תמיד זה כך, ושמחסום השפה והתרבות עומד בעינו לכן, פעמים רבות נדרש שירותו של מתורגמן. התקשרויות עסקיות פנים מול פנים במפגש עסקי, כנס, תרגום מסמכים או שיחת טלפון ,בכל אחד מהמקרים מתורגמן עשוי להיות זה שיאפשר חיבור מוצלח וימנע "התנגשות תרבותית".

מה המשמעות של מתורגמן מקצועי

על המתורגמן להיות דובר שתי שפות בצורה קולחת, אך לא תמיד מאפיין זה בלבד מספיק על מנת להעניק את התוצאה הרצויה.

חשוב מאוד שהמתורגמן יבין את דקויות הנושא שסביבו נסובות השיחות – בין אם מדובר ביזמים בתחום הבנייה, או חברות הייטק, עליו להבין את המושגים החשובים לנושא ,המינוחים המקצועיים שמצויים בכל ענף על מנת להעביר את דברי הצדדים בצורה מדויק ומובנת.

אך לא רק אוצר המילים הרלוונטי לענף מסויים הוא שם המשחק בתרגום מקצועי, גם אופי המפגש – תרגום מסמך, ישיבה עסקית, הרצאה באולם או טיול ביום החופשי יכתיבו צורך במתורגמן המורגל בסיטואציה ומכיר את אוצר המילים הרלוונטי

מדוע מומלץ לרכוש שירותי מתורגמן מחברת גולד תיירות עסקית?

בעוד שניתן למצוא מתורגמן במסגרת חיפוש פשוט באינטרנט או אפילו ברשת החברתית לינקדאין, תמיד עדיף למצוא גורם שיהיה אחראי וערב לכך שהשירות שיינתן לכם יהיה ברמה הדרושה וישרת אתכם בצורה מדויקת.

גולד מתמחה באספקת שירותים לגורמים עסקיים .לגולד מאגר של מתורגמנים איכותיים ביותר המספקים שירותי תרגום במגוון רחב של שפות כולל תרגום מסינית ותרגום לסינית.

הייחודיות של חברת גולד היא ברף הגבוה שהיא מציבה למתורגמנים שלה – היא מקפידה שכל מתורגמן יהיה מתורגמן איכותי ונמצאת עם יד על הדופק מול  הלקוחות העסקיים כדי לבדוק אותו.כשאתם לוקחים מתורגמן מחברת גולד אתם יודעים שהוא עבר רף בדיקות ועבד בעבר מול גופים עסקיים כשלכם.

חברת גולד מקפידה ללמוד לפרטי פרטים את הסיטואציה שאליה מתכונן להגיע המתורגמן  על מנת לשלוח את המתורגמן הנכון ביותר למצב (יש לכל מתורגמן סגנון שונה והתמחויות שונות גם אם מדובר במתורגמנים לאותה שפה).

חברת גולד דואגת שהמתורגמן יתכונן בצורה הטובה ביותר לקראת המפגש העסקי – היא תתשאל את הגורמים העסקיים הנפגשים (למשל חברה ישראלית ומשלחת מחו"ל) ותאפשר הכנה מוצלחת למפגש.

ניתן לקבל שירותי תרגום סימולטני ועוקב בהזמנת השירות בשיחת טלפון קצרה או באמצעות שליחת דואר אלקטרוני.

ויפה שעה אחת קודם להגעת המשלחת העסקית מחו"ל.