טיולים לאורחים המגיעים מחו"ל

ארגונים, חברות ואנשי עסקים רבים מארחים בישראל מדי שנה אורחים עסקיים מחו"ל .  אלו יכולים  להיות חברי משלחת מטעם ארגון מסוים הממוקם במדינה אחרת, אנשי עסקים פרטיים המגיעים לפגישות בארץ וכו'.

לאור העובדה שכולם מודעים לכך שעסקים טובים באים על רקע אוירה נינוחה וחיבור טוב ,אם אפשר גם במישור האישי ,רוב החברות הישראליות מעוניינות לספק לאורחיהם חוויית ביקור לא רק במישור העסקי, אלא גם בשעות הפנאי שלהם בארץ – להראות להם את ישראל ולהציע להם טיולים וסיורים מעניינים ומעשירים ברחבי הארץ.

טיולים מודרכים בארץ עבור אורחים עסקיים

ישנן דרכים שונות ורבות להראות לאורחים מחו"ל את ישראל, אך הדרך הטובה לאירוח משלחות מחו"ל היא לספק להם טיול מאורגן המלווה במדריך טיולים מקצועי דובר אנגלית או במידה ומדובר באירוח משלחות מארץ שדוברת שפה אחרת אז בשפת האם שלהם. מדריך טיולים אשר גם דובר את שפתם וטיולים המותאמים לזמנם המוגבל ולצרכיהם של אנשי עסקים.

גולד תיירות עסקית מספקת את כל מגוון הצרכים לאירוח משלחות מחו"ל ובין היתר גם מארגנת טיולים לאורחים מחו"ל בשילוב  מדריכי טיולים מוסמכים ומנוסים הדוברים שפות , החל ממדריך טיולים דובר רוסית או פורטוגזית ועד מדריך טיולים דובר סינית.

טיולים בישראל

חברי משלחת עסקית סינית המגיעים לארץ וזוכים לסיור מודרך בשפתם שלהם יישארו עם חוויית ביקור מוצלחת במיוחד, מה שלבטח ישפיע גם על הרושם הכללי שלהם מהמארחים עצמם ויתרום לפרודוקטיביות של הביקור.

כאשר מארחים משלחת עסקית המגיעה מחו"ל מנסים לעשות את כל מה שניתן על מנת שלאורחים יהיה נוח, שכל צרכיהם יסופקו ושהם יקבלו רושם טוב אודות המארחים עצמם, כמו גם החברה והמדינה בה הם מתארחים. טיול מקצועי ומאורגן המותאם לצרכיהם ומועבר בשפתם לבטח יתרום משמעותית לערך המוסף שהם ייראו בביקורם בארץ.

טיול המותאם לצרכים וללוח הזמנים של האורחים

מלבד לעובדה כי הדרכה בשפתם של האורחים תייצר עבורם חוויה נוחה ונעימה הרבה יותר, טיול מאורגן ומודרך מסוג זה מתחשב בצרכים הספציפיים ובלוחות הזמנים של אותם אורחים בצורה אישית מושלמת. מרבית ביקורי העסקים הם קצרים יחסית, ולכן מתאפיינים בלוח זמנים צפוף ועמוס. לכן, טיול מודרך אשר "תפור" בדיוק עבור לוח הזמנים הצפוף של אותם אורחים יכול גם לאפשר להם לראות קצת את הארץ במסגרת ביקורם הקצר, וגם להשאיר אצלם רושם חיובי בנוגע להתנהלות של מארחיהם. תכנון וביצוע יעיל של הביקור שלהם, כזה אשר מנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר ומעניק להם טיולי בארץ וחוויית ביקור איכותית, מעיד באופן חיובי ביותר על המארגנים והמארחים של אותו ביקור…